Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Ajovaloautomatiikasta

Aloittaja Saniainen, tammikuu 24, 2008, 17:03:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Saniainen

Tietääkö kukaan, pystyykö auton ajovaloja säätämään jälkikäteen niin että ne syttyisi automaattisesti kun autoon laittaa virrat ja sammuu kun autosta virrat sammuttaa. Entisessä Nissanissani oli tämä loistava ominaisuus mutta tässä uudessa ei. joku kaunis kerta autoni akku tyhjenee... :-/

japez

Kaikkihan on mahdollista...
Mulla on vm.-79 datsunissa sillai että sillon kun auto pärähtää käyntiin niin valot syttyy ja vastaavasti kun auto sammuu myös valot sammuu.
Voihan siihen laittaa pelkän summerin joka ilmoittaa jos valot jää päälle, tällainen löytyy myös ko. autosta.
Tässä tapauksessa kyseessä taitaa vissiin olla almera? Eikös noissa joissakin ole tuo valomuisti vakiona..?

datsunpower

#2
LX Almeran varustelutasona? Ei taida olla kovin pitkä varustelulista...

Siperia opettaa valomuistia kun pari kertaa jättää ne valot päälle yöksi  ;)
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

Uusi Nissanisti

Ollut myynnissä tarvikkeena ainakin "Nasse-sedän systeemi", mutta onko enää?  :o
Pitää kysellä, jos muistan, siis itse "Nasse-sedälle" voisin soittaa ensi viikolla, siis jos muistan!  8-)

japez

Tai hakee autotarvike liikkeestä pari lisävalorelettä ja rupee asenteleen..