Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primeraan turbo?

Aloittaja Ape86, tammikuu 24, 2008, 18:14:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ape86

Onnistuuko tuohon v*tun sähkökaasarihässäkään turbon laitto? eli miten sen sais paineistettua ja saakohan seoksia säädeltyä mihinkään päin?  ::)
Tarkotus ois että auto edes "vinkuu" eli muut hommat ois hallussa  ;) ihansama vaik ois 0,1bar kuhan se toimiipi  :o

datsunpower

Samalla laillahan se onnistuu siihen kuin muihinkin. Seokset säätyy ahtopaineen -> bensanpaineen mukaan "oikein", mutta varmasti vetää laihalle kun sinne pitäisi saada reilumpi lisärikastus kun alkaa ahtamaan.
Tosin jos riittää se "vinkuminen" niin tarvinneeko/kannattaneeko tuota turbon ahtopuolta laittaa sinne kaasarille ollenkaan...  ::)

Ja jos laillisesti meinasit sillä vielä ajella ja muutoskatsastaa sen niin VTT:llä voi sen 1k€:n päästötestin käydä suorittamassa.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

Ape86

LainaaSamalla laillahan se onnistuu siihen kuin muihinkin. Seokset säätyy ahtopaineen -> bensanpaineen mukaan "oikein", mutta varmasti vetää laihalle kun sinne pitäisi saada reilumpi lisärikastus kun alkaa ahtamaan.
Tosin jos riittää se "vinkuminen" niin tarvinneeko/kannattaneeko tuota turbon ahtopuolta laittaa sinne kaasarille ollenkaan...  ::)

Ja jos laillisesti meinasit sillä vielä ajella ja muutoskatsastaa sen niin VTT:llä voi sen 1k€:n päästötestin käydä suorittamassa.

joo no ei kukaan laillisesti tee mitään  ;) mut kyl se ihan mukavaa ois jos se toimisikin.. saakohan tohon kaasariin vaiohdettua suuttimia tms?