Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Bluebird iskunvaimennin ?????

Aloittaja JAMMU63, marraskuu 11, 2007, 19:27:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

JAMMU63

Tonde79

mistäs toi kuvatus on??

jarruputken kiinnitys on erilainen ainakin :-? mulla olis myydä uus tolppa jommalle kummalle puolelle(ei muista kumpiko oli) ;)
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

JAMMU63

Toi on Nissan axxess(USA) eli nissan prairie takaiskunvaimennin ja mun pitäisi löytää tuollaiset molemmille puolille taakse. En tarvitse varsinaisia iskunvaimentimia vaan ton alaosa hässäkän missä on noi kiinnitysjutut ja toi jouselle tarkoitettu lautanen(iskari tulee tonne suojaputken sisään ja kiinnitetään sellaisella isolla mutterilla tohon mainittuun alaosaan)

Tonde79

miksi sä luupään tolppia kattelet jos kuitenkin tarttet prairien tolpat??
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

JAMMU63

Kattelen sillä silmällä jospa löytyis käytettynä kun tohon prairieen ei noita osia oikein ole tyrkyllä täällä kotomaassa ja uusista en edes tiedä paljonko mahtais maksaa ja mistä edes sellaisia löytäis. Mulla on joku upsalan ekonomi laittanut lyhyemmät iskarit tohon autoon ja kaiken päälle vielä jatkanut noita suojaputkia hitsaamalla sekä hitsannut noi iskaritkin kiinni noihin suojaputkiin ja siitähän ei katsastusmies oikein tykännyt. Isunvaimentimet kyllä löysin uudet mutta kun pitäis löytää vielä toi alaosa syysteemikin jostain.