Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

´67 van

Aloittaja 1000, elokuu 01, 2007, 21:35:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

1000

Tuli tarjolle ´67 1000 van.Alkoi kiinnostaan ,mut miten mahtaa olla osien saanti tohon malliin?Ilmeisesti ainakin jarruissa jotain eroja henk.malleihin verrattuna.
Onko tietoo ton mallin määrästä suomessa?
Kärry ois siistissä kunnossa peltien suhteen,alun perin 2 paikkainen,muutoskatsastettu 5:lle.
Mitähän tuollaisesta kehtais maksaa?Ajettu talliin ja seisonu 7 v.Tuossa tulis toinen motti mukaan,ym.pientä tilpehöörii.
Tiedä vaikka ens kesänä pörräis Datsunilla 8-)

alfadatsun

Kulutusosia saa varmaankin välttävästi,korin tai sisustan osia huomattavasti huonommin.
Hinta??????0-euroa,riippuen kaikestatarkempaa hinta-arviota on näillä tiedoilla vaikea antaa.
MA-kuntosisen saa varmaankin parilla tontulla joten projektin arvo ei voi olla kovinkaan suuri ::)

StanLaurel

Tonnisia (B10) on rekisteröity 1967 1736 kpl, moniko niistä farmari? kaikkiaan rekisteröity 67-72 9067 kpl eli ei aikanaan kovin harvinainen.
Nykyisin Tonninen alkaa olemaan harvinainen näky ja farkkuna todella harvinainen.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

ILVES-Joe

Olen nähnyt kaksi/kolme B10 farkkua noin 30 vuotisen, melko aktiivisesti Datsuneihin painottuneen, "autoilu-uran" aikana, muutamasta muusta olen huhuja kuullut.
B10 sedaneita vastaan on tullut ehkäpä satoja.
Paria tuollaista olen korjannut/ollut vieressä kun on korjattu enkä muista että tekniikassa olisi ollut eroja sedaniin verrattuna.

Hinta riippuu kunnosta, paljonko ajokuntoon laittaminen tarvitsee, siitä MR-kuntoon laittaminen on taas oma asia...
Hinta voi olla mitä tahansa 0e ylöspäin, oma tarve/kiinnostus suurin tekijä.

Ajokuntoisia/rekisterissä olevia B10 farkkuja tuskin on ostettavissa, sedaneita jonkin verran myynnissä ja hinnat olleet muutama satanen >> 2000e riippuen kunnosta, vaikeaa hinnoittelu näkemättä ja sekin arvio on vain arvion antajan henk.koht. mielipide. :-/
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

seppo

moro !!!
tämmönen tapaus sattu mulle !!!!
alku kesästä  ... :)

tossa maaliskuussa bongasin farmari 1000 datsunin, löysin omistajan ja hierottiin kauppoja ( ilman hinta keskustelua )  myyjä kertoi että luopuu autosta kesäkuussa ja soittaa mulle kun aika koittaa !!
no eilen illalla soitin että miten auto voi ???  vastaus --> MYIN SEN VIIMEVIIKON LOPPUNA !!!   >:(

ONNEKSI  :)
auto on tällä hetkellä kajaanissa! nykyinen omistaja ymmärtää auton arvon ja laittaa sen alkuperäiseen kuntoon  !!! hyvä niin !!!  :)  :)   :)
120y coupe ( historic kilpuri ryhmä 2 ?? )
?? + D22 4x4

1000

mites muuten,onko tuon ikäsissä ollu peilit molemmilla puolilla?Tuossa on vain yksi.
Oisko jääny joskus matkalle ::)

cedricfan

Lainaamites muuten,onko tuon ikäsissä ollu peilit molemmilla puolilla?Tuossa on vain yksi.
Oisko jääny joskus matkalle ::)
Pakettiautossa ja vetokoukullisessa on ollut ja pitää olla molemmilla puolilla. Muuten ihan ostajasta kiinni määrä.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

molina66

 Mulla on 69 mallinen 1000 van,tiettävästi myyty uutena 69kpl muita vuosimalleja muistaakseni huomattavasti vähemmän.olen purkanut yhden 68 mallisen ja nähnyt liikenteessä yhden 69 ja 68.
vlb10-69 b11-86 wagon