Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Micra K12 helmakotelon hitsaus leimalle

Aloittaja MicraK12, syyskuu 10, 2023, 18:03:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MicraK12

Eka ruostevaurio joka määrättiin hitsattavaksi yhtenäisellä saumalla, jälkitarkastukseen ilman massaa. Oikeanpuoleinen, en tiedä vaurion laajuutta, olisin sen halunnut konttorilla nähdä.
Auto menee huomen aamusta pajalle työn alle kokeneelle autohitsarille.
Minkäverran on ottanut aikaa työlle, kun olette tehneet/teettäneet?

matti.l

Vaurion  laajuutta näkemättä,paha sanoa,mutta jos hyvin laitetaan ,niin kyllä siinä muutama tunti vierähtää.
laurel c31 2.0/nissan vanette 2.3
/ sunny n13/bluebird t12
n14 sunny, jälkikasvun laurel c31 2,8 Turbodiesel.

mies51

Eikö katsastuksessa annettu tulla halliin katsomaan, mikä alue on ruostevaurioitunut? Minä olen joka vuosi mennyt halliin niin, että olen nähnyt ruostekohdat tai mikä nivel väljä. Viimeksi oli Almerassa ensimmäinen reikö - peukalonpään kokoinen kynnyskotelon takapäässä. Alle 0,5 h työ tutulla korjaajalla.

MicraK12

En huomannut kysyä kun en osannut odottaa ruoste vaurioita muuten olisin kyllä katsonut.
Nyt kunnossa, noin metrin pitkä pätkä pohja maalattu siisti sauma.
En tiedä kauanko kesti hitsaus.
Sisältyi huoltoon jossa tuon lisäksi etulaakeri, alapallo nivel, raidetangon pää, vilkun maadoitus, apulaite hihna, öljyt ja suodatin, tulpat, jarrunesteet, jäähdytys neste, putken räminä, kajarin liitäntä, viisi tuntia niin valmis. Työ 210 kuitilla ja osat trodo.fi 132.- kun yritin ottaa laadukasta osaa.
Ja ajovalon suuntaus. Huomenna puoliltapäivin jälki tarkastus leimalle ja eiköhän tuolla taas vuosi ajella huoletta.

mies51

Mikä liike Inkoossa noin halpa? Hesassa jo tuo hitsaus halvimmalla nurkkapajalla olis jo ollut yli tuon hinnan.