Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Tino v10 webasto ongelma

Aloittaja Reniki, tammikuu 24, 2021, 16:30:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Reniki

Onko täällä Webasto guruja paikalla? Eli kiukuttelee niin ettei puhalla kunnolla ilmaa kabiiniin, mutta lämmittää moottorin kyllä normaalisti. Ennen on toiminut niin että puhallin 2 asentoon ja lämmöt täysille. Nyt pyörii vain juuri ja juuri puhallinmoottori ilmaa 2 asetuksella. Kun laittaa 5 asentoon eli täysille niin pyörii hieman nopeampaa tuo puhallinmoottori. Missäköhän vika?

Kun auto käynnissä ja webasto pois päältä niin puhallin toimii täysin normaalisti.

Reniki




Vika löydetty ja korjattu. Webaston etuvastus oli väsähtänyt. Webastohuollosta uusi noin 10e.