Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Xtrailin tyyppiviat t30 mallin? ja 2.0 koneella?

Aloittaja akita, tammikuu 17, 2016, 16:39:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

akita

Tervehdys.....olen harkitsemassa Nissan Xtrailin vuosimallin 2004.2005 hankkimista......autolla ajettu noi 200.000.....Mitä vikoja noissa yleensä ilmaantuu?  Olen kuullut jäätyvistä takaovista.....katti vioista...lambada anturien hyytymisestä....onko kone sama kuin esim p12 primeroissa?    Onko 4 veto järjestelmässä mitään lasten tauteja....:)    etukäteen kiitoksia jos joiltain liikenee aikaa hieman kertoa kokemuksia/tietoa....t.Fafa

mouku

moi! kesällä ostin...nyt pakkasilla tosiaan kun pakkanen menee alle -10 niin takaovien moottorit jumii...ovi avautuu muttei mene enää kiinni muuten kuin laittamalla keskuslukituksesta ja paukattamalla kiinni..avaudu se ei sit ennenkuin lämpenee tarpeeksi keli tai saa auton lämpimään...kerran ei avautunut toinen etuovikaan, joten eikun kuskin ovesta kyytiläinen kömpi..kerran piti avaimella avata et pääsi kuski sisälle edes. muuta vikaa ei oo vielä ilmaantunut.

paitti nyt just valitin kun ei käynnisty pakkasella...vikaa etsitään..aiemmin hörähti nätisti pakkasestakin käyntiin

ai niin takatuulilasi on hiukka samantyylinen kuin ovet et ku pakkanen kiristyy ei toimi...mutta sitä ny tarttekkaan niin sitten

sen totesin että kunnon nastarenkaat alla takaa tiellä pysyvyyden, oli nastoiltaa jo hiukan kehnot mitkä auton mukana ja liukkaalla tiellä jossa mykkyrä pomppasi liukumaan yhtäkkiä hitaasta vauhdista...uudet tassut ja paremmilla mitoilla niin paremmin ottaa jäähänkin ...oli kiva kun kotio nilkutin ojan jälkeen katsoa kun hiekka-auto ajoi vastaan...
Nissanisti vuodesta -93 ... taloudessa ollut: sunny, almera, primera, nyt x-trail ja almera

akita

Kiitoksia tiedoista... :)..lisää saa laittaa kokemuksia......

JJTM

Joo nuo takaovien jäätymiset allekirjotan.

Ja sitten yksi mikä on niin pakkaa syömään öljyä vaikka vain 173tkm ajettu moottori.

Öljynsuodatin hyvässä paikassa, helpottaa sitä vaihtohommaa.

Etulokasuojat muovia, pitäny pakkasella varoa kopistelemasta.

On ollut ja olen kuullut pari muutakin tapausta että vähän radion kuuluvuusongelmia, tutkin että vähän kelistä riippuen?

Moottorinlämmitin on mallia säteilylämmitin, hengetön kovilla pakkasilla.

Kaiken kaikkiaan olen tykänny autosta!
X-Trail T30 -04, ex. Primera P11 facelift -01

juha.k

Vajaan vuoden ajellut tuollaisella dieselillä.
-Pakkasella ongelmia ovien kanssa.
-Radion kuuluvuusongelmat, havaintojen perusteella sää vaikuttaa kuuluvuuteen.
-Muutoin ollut ihan soiva peli, mitä nyt kannen kanssa oli ongelmia - edellinen omistaja oli tehnyt "halvan" kansiremontin >:(