Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P12 ajovalonpesurit

Aloittaja uffa, marraskuu 16, 2015, 06:58:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

uffa

Saakos tuota sekvenssiä muuettua jotenkin ajovalojen ollessa yöasennossa? Jotenkin rasittaa kun joka kerta ekalla vetäisyllä pesurit tuuttaa litrakaupalla(liioiteltu) nestettä valoille. Sitten jatkuu joka viidennellä. Saisiko muutettua jotenkin siten että vaatisi vaikkapa kaksi nopeaa vetäisyä viiksestä?