Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

King Capin käynnistysongelma

Aloittaja jopi, helmikuu 25, 2016, 12:35:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jopi

TD25Ti kone, lähtee vasta toisella tai kolmannella hehkutuksella oli kone kylmä tai kuuma.
Hehkut justiinsa vaihdettu kun joku vikapaikka piti poissulkea.
Taitaapi vika olla polttoainepuolen vuoto, nafta kaikkoaa putkista eli paineet katoaa muutaman minuutin koneen seisonnan jälkeen.
Onko tutun kuullosta ongelmaa jollekulle, koneella ajettu 350tkm?
King Cap TD25TI 4WD -98

jopi

Ite arvuuttelen että olisko suuttimet vaihtokunnossa jos tiputtelevat putket tyhjiksi koneen seisoessa, polttoainesuodatin vaihdettu eikä nafta haise eikä vuotoja polttoainepuolella näy.
King Cap TD25TI 4WD -98