Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

micran koneen vaihto

Aloittaja Rokki, huhtikuu 27, 2014, 19:33:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rokki

eli mulla on k10 micra -88 litranen kone ja olen konetta vaihtamassa  :) sopiiko suoraan 1.2 kaasarikone ? entä miten muutoskatsastus ? tai 1.2 ruiskukone ? :)

coyotex

pitäisi mennä kyllä suoraan ilman ihmeempiä mutinoita paikalleen ainoastaan juurikin kaasari puolen johdot sun muut hilppeet voivat vaihdella...
X-trail T32 "18
Qasqai J11 " 16
Terrano R20 "05
Picra K10/ D21 "?? Mysteeri auto tulossa =)
Stanza T11 2kpl "87 ja "83

Rokki

sitä minäkin olen miettinyt että pitäisi mennä aika heittämällä  :) kun noita 1.2 koneita on paljon paremmin saannilla kuin litrasia  :)

Rokki

onkos jarrut samat 1.2 kuin 1.0 onko mitään muita eroja ? kun jos 1.2 on isommat jarrut niin nekin pitää vaihtaa

isok0rsto

1,2 menee heittämällä paikalleen, ainakin joskus tuon homman kun tein niin ei tarvinnut jarruja eikä mitään ropata... pistä samalla se viis pykäläinen laatikko paikalleen jos ei ole jo valmiiks, tulee hyvä.

Tuota micran MA12 konetta ei ole olemassakaan ruiskuna, ainoat ruiskulliset MA-sarjan koneet ovat MA10T ja MA09ERT.

Tuollainen MA10T tekniikkapaketti oli japanin moottorituonnissa myynnissä muutamalla satasella ainakin vielä viikko sitten. Siinä oli ihan kaikki tarvittava paikallaan muistaakseni vaihdelaatikkoa ja kytkintä myöten.