Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primastarin jäykkä kytkin

Aloittaja kukkakeppi, kesäkuu 01, 2020, 16:03:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kukkakeppi

Moi,vm 2007 Primastariin vaihdettiin uusi kytkinpaketti,sekä pääsylinteri ,työsylinteri(polkimen luona) ja ilmaus suoritettiin "normaalilla tavalla" ongelma on että pitempää ajaessa kytkinpoljin muuttuu todella jäykäksi,kun auto seisoo jonkin ajan niin kytkin on taas ok...vaihteet menee ihan  hyvin päälle (6 V) laatikko ja kytkin paketti on ihan laatuvalmistetta,ja uutta kytkin nestettä tuli laitettua ilmausken yhteydessä. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?

hafaciy842

On epäselvää, mikä on ongelma? ???
Kaikki hammaslääkärit yhdessä Helsingin klinikoiden hakemistossa https://hammastieto.fi/