Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Datsun lyö liekkiä kaasarista

Aloittaja mck74, toukokuu 03, 2013, 19:22:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mck74

Kyseessä siis Datsun 1000 A10 moottorilla. Viime ajossa toimi moitteetta, nyt puputti kolmella pytyllä ja mitään ei ole tehty viime ajon jälkeen(aikaa n. 1kk.). Tänään vaihdettu tulpat,käret,konkka,kaasari,puola,johdot ja sama jatkui hetken kunnes alkoi käymään kohtalaisesti, kierroksia ottaa, mutta loimii kaasarista liekkiä. Mikähähän mahtaa vaivata vanhusta? 
Datsun1000 B10-69 Datsun1000 VB10-68

C 110 ratsuni

Ventiili auki,karsta kökkö välissä tai palanut.
primera 2,0 sport -00

mck74

kiitos tiedosta, uutta kantta alotettu jo valmistelemaan :)
Datsun1000 B10-69 Datsun1000 VB10-68

eetu

LainaaKyseessä siis Datsun 1000 A10 moottorilla. Viime ajossa toimi moitteetta, nyt puputti kolmella pytyllä ja mitään ei ole tehty viime ajon jälkeen(aikaa n. 1kk.). Tänään vaihdettu tulpat,käret,konkka,kaasari,puola,johdot ja sama jatkui hetken kunnes alkoi käymään kohtalaisesti, kierroksia ottaa, mutta loimii kaasarista liekkiä. Mikähähän mahtaa vaivata vanhusta? 

Sytytys hieman pielessä?   Tarkista puristuspaineet sylintereistä niin näet että onko kyseessä venttiilivika  ;) Tai venttiilivälykset pielessä
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

Datsuuna

#4

Omassa oli joskus niin yksinkertainen syy, että kaksi tulpanjohtoa oli vahingossa vaihtanut paikkaa oireet oli samat  ;D
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

mck74

Eileen vaihtu kansi ja karstaa oli aivan v##usti, eli venttiilien välissä paskaa. Nyt toimii kun rolex :)
Datsun1000 B10-69 Datsun1000 VB10-68