Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

primera p11 päästöt

Aloittaja Juki65, huhtikuu 26, 2013, 23:15:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juki65

Mikä mahtaa olla vikana kun ei oikein käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja päästöt on korkealla . Tyhjäkäynnillä HC arvo oli 471, co 0,47 , 02 0,14 ja co2 14,8. Lambda 0,987.Kierroksilla 2000 on hc 98,co 0,29,02 0 ja co2 15. Mistä lähtisi vikaa hakemaan tulpat vaihdettu ja ilmansuodatin ja annettu kunnolla kenkää. Auto on 1,6 -97 vm

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Cedricisti

#2

Käykö kylmänä tyhjäkäyntiä kunnolla?

Runsaasti tulee palamatonta bensaa läpi kierroksillakin, lambdasta lähtisin liikkeelle.

Juki65

Lainaa
Käykö kylmänä tyhjäkäyntiä kunnolla?

Runsaasti tulee palamatonta bensaa läpi kierroksillakin, lambdasta lähtisin liikkeelle.
Ei käy kunnolla kylmänä , sammuilee ja tyhjäkäynti on olematonta.

Alppu

Lainaa
Ei käy kunnolla kylmänä , sammuilee ja tyhjäkäynti on olematonta.

Tyhjäkäyntiä voi laittaa lisää, kunhan jää alle tuhannen.
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

gt nizmo

mul oli kerran 1.6:ssa p10 primerassa samaa vikaa ja ei millää meinannu löytyy vika ja vaihtelin ruiskuun kaikki maholliset osat ja viimesenä aukasin siitä kyljestä sen kopan minkä alla on kierukkajousi hässäkkä ::) mikä lie nimeltään en nyt muista ja siinä on säätö, no ekan säätöyrityksen jälkee tyhjäkäynti oli jotai 3500-4500rpm ja eiku uudestaa auki ja pikkuhiljaa 3-4 säätöyrityksen jälkeen sain sen käymään normaalisti :D ja noista muista osista mitä vaihdoin ni yks niistä oli varmaa joku "haistaja" anturi ku oli iha nokinen/musta, sen putsasin  :) voi olla että oli siinäki se vika, mut alko toimii kuitenkin ku olin kaikki noi em tehny ;D
primera gt-99 primera gt -97

nissan-man

#6
LainaaMikä mahtaa olla vikana kun ei oikein käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja päästöt on korkealla . Tyhjäkäynnillä HC arvo oli 471, co 0,47 , 02 0,14 ja co2 14,8. Lambda 0,987.Kierroksilla 2000 on hc 98,co 0,29,02 0 ja co2 15. Mistä lähtisi vikaa hakemaan tulpat vaihdettu ja ilmansuodatin ja annettu kunnolla kenkää. Auto on 1,6 -97 vm
Ilmamassamittari puhdistettu? Tulpanjohdot, virranjakajan kansi ja pyörijä tarkistettu?
P10 GA16DS