Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primeran -04 cruiser ei toimi!

Aloittaja HABI, maaliskuu 29, 2013, 16:08:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HABI

Moi! Täällä uusi jäsen kyselee Teiltä konkareilta kun ostin tossa
Viikko sitten primera -04 Tekna ja cruiser ei pelitä, vilkuttaa cruiser setä valoa vaan? Muuten tekniikka ok, eli mikä vois olla vikana ja onko merkkiliikkeen hommia niin kuin ohjekirja kehoittaa menemään, olen ymmärtänyt että muillakin on ollut samaa vaivaa?? T. Habi :D

HABI

Eiks kellään ole ole ollut tota vaivaa 8-)