Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Käyntihäiriö nissan n13 turbo

Aloittaja juhi, marraskuu 25, 2012, 20:05:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

juhi

Moikka! mulla on n13 koppanen nissani jonka turbotin! Laitoin siihen dellorton tuplat kiinni ja ongelma on se,et auto käy hyvin paikallaan mut kun koittaa lähteä ajamaan niin ei kestä kaasua yhtään!  Niin osaisiko joku sanoa et missä vois olla vika/mistä vois etsiä?

isok0rsto

LainaaMoikka! mulla on n13 koppanen nissani jonka turbotin! Laitoin siihen dellorton tuplat kiinni ja ongelma on se,et auto käy hyvin paikallaan mut kun koittaa lähteä ajamaan niin ei kestä kaasua yhtään!  Niin osaisiko joku sanoa et missä vois olla vika/mistä vois etsiä?

bensan paine? ettei ahdot vaan puske bensaa takaisinpäin linjastosa? onko nuo delorton tuplat paineistettuja?

E.P.

Vai onko kaasareissa kiinni painekotelo, jolla varmistetaan että kohokammiossakin on ahtopainetta?
Micra 1.0 Avec vm.1999

juhi

Kaasarit on paineistettu ja painekotelokin löytyy. Bensaakin kyllä saa!

ILVES-Joe

Liian isot kaasarit?
Oletan että "dellorton tuplat" tarkoittaa kahta 40mm (tai isompaa) tuplakaasaria?

Annetuilla tiedoilla melko arvailuksi menee ongelman aiheuttaja.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

juhi

kaasarit on dellorton dhlb 32 et ei pitäis olla liian isotkaan!

E.P.

Eli käy tyhjäkäyntiä normaalisti, mutta kaasua ei voi painaa? Eikä siten ajaa metriäkään? Pitäisihän sillä pystyä edes köröttelemään, vaikka ei ahtopaineita vielä sietäisikään.

Mutta kuten nimim. "ILVES-Joe" jo sanoikin, niin annetuilla tiedoilla tämä on yhtä hyödyllistä kuin pimeyteen ammuskelu.
Micra 1.0 Avec vm.1999

juhi

tyhjäkäyntiä käy hyvin! kierroksia kestää hyvin paikallaan! Mutta kun koittaa ajaa niin ei kestä kaasua! Autossa on 130 suuttimet ahdot on 0.6 bensanpaine 0.5

E.P.

Onhan bensan paineensäädin sellainen, joka nostaa bensapainetta ahtopaineiden mukaan? Tosin mun omat muistikuvat jälkiasenteisista turboista on pian 15 vuoden takaa, mutta muistaakseni säädin saisi olla sellainen, että ymmärtää ahtopaineet.
Micra 1.0 Avec vm.1999

juhi

Joo kyllä nousee bensan paine ahtojen mukaan!