Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

nissan serenan takajarrut

Aloittaja jama, marraskuu 12, 2012, 18:38:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jama

osaisko joku jelpata.kun käytin nissan serenan tila-auton leimalla ja tuli hylsy takajarrujen liian suurista eroista.kuskin puolella ei ollu jarruja juuri nimeksikään,toisella puolella ok.tänään otin jarrut auki ja tutkin,niin kuskinpuolella käsin liikutellessa sylinteri pelaa ok,mutta poljinta painaessa ei ole mittän eloa.epäilin kuormantunnistus venttiilin jumitusta,mutta mun järjen mukaan sen pitäis antaa molemmille puolin sama paine.onko kukaan perehtyny kyseisen venttiilin sielunelämään..? :o

jama

no niin..nyt on jarrujen mysteeri selvitetty ja auto leimattu... :D oli jarruletku tukossa..eipä ole ennen mun kohdalle tollasta sattunu,mut näköjään kaikki on mahdollista..nyt on uudet letkut.