Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera P12 vm.-02 hammastanko

Aloittaja p12jussi, marraskuu 14, 2012, 15:46:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

p12jussi

Onko kukaan perehtynyt hammastangon korjaukseen, eli muutenkin kuin vaihtamalla koko kapistus.  Onko öljyä ohjausakselin sisäänmeno kohdasta vuotava korjattavissa kotikonstein, saako varaosia jne. ???