Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Japaninpojalta käy pikaseen :D

Aloittaja Datsuuna, syyskuu 21, 2012, 09:16:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Datsuuna

RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

Konzta_

jaappanin pojalla ei sotkeutunu etes kädet.. mikä remontti se semmonen on  ::) nojoo, on näppärän näkööstä hommaa.
B11 sedan '84

Alppu

Lainaajaappanin pojalla ei sotkeutunu etes kädet.. mikä remontti se semmonen on  ::) nojoo, on näppärän näkööstä hommaa.

Mitenkä yleisiä on tuollaset kaksiosaiset öljypohjat?

Hihnapyörä oli ruosteessa?!
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

JohnWayne

Lainaa

Mitenkä yleisiä on tuollaset kaksiosaiset öljypohjat?

Hihnapyörä oli ruosteessa?!

Ainakin P11 GT Primerassa on samanlainen alupohja + peltikippo (viideossa kivan sininen) öljypumpun sihdin kohdalla jos sitä tarkoitat?

Aina oppii jotain uutta, itse olen konetta kootessa tuhrannut öljyn kanssa, eli mobilia laakeripintoihin ja sylintereihin runsaasti. Leffan sankari ei vaivannut itseään moisilla pikkuasioilla.

Alppu

Lainaa

Ainakin P11 GT Primerassa on samanlainen alupohja + peltikippo (viideossa kivan sininen) öljypumpun sihdin kohdalla jos sitä tarkoitat?

Aina oppii jotain uutta, itse olen konetta kootessa tuhrannut öljyn kanssa, eli mobilia laakeripintoihin ja sylintereihin runsaasti. Leffan sankari ei vaivannut itseään moisilla pikkuasioilla.

Juu, sitä tarkoitin.

Tuossa oli kai vähän show meininki, tuskin omaa konetta olisi niin kiireellä kasannut. :)

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

take

Lainaa

Joo, kyllä se moottoriöljykin käy ihan hyvin. Tuossa kait mallin vuoksi käytettiin jotain ihan tarkoitukseen tehtyä asennusrasvaa.

cedricfan

Asennusrasvan juju on että pysyy paikallaan kauemmin, kun se öljy ei kuitenkaan ala kiertää ihan heti. Lisäksi se asennusrasva saattaa olla esim MoS-pitoista jolloin se ottaa paremmin vastaan uusien pintojen iskuja.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40