Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

almeran öljy hukka..

Aloittaja kosla, syyskuu 06, 2012, 23:33:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kosla

Osaakohan joku auttaa mua. Mulla on siis tosiaan almera -96 ja nyt siitä on öljy koko ajan loppu, 6vk aikana se on ollu 2 tyhjä ja ilmeisesti se menee jäähdytinneste astiaan, koska maahan se ei valu. jäähdytinneste on meinaan ihan paksua ja öljyn näköstä  :) Onko siinä menny kannen tiivisteet vai jotain muuta mielelnkiintosta? lämmöt ei nouse, tyhjäkäynti on vähän heikkoa. Muuta vikaa ei tällä hetkellä oo..  :P

Kiitos jo valmiiks.

Alppu

LainaaOsaakohan joku auttaa mua. Mulla on siis tosiaan almera -96 ja nyt siitä on öljy koko ajan loppu, 6vk aikana se on ollu 2 tyhjä ja ilmeisesti se menee jäähdytinneste astiaan, koska maahan se ei valu. jäähdytinneste on meinaan ihan paksua ja öljyn näköstä  :) Onko siinä menny kannen tiivisteet vai jotain muuta mielelnkiintosta? lämmöt ei nouse, tyhjäkäynti on vähän heikkoa. Muuta vikaa ei tällä hetkellä oo..  :P

Kiitos jo valmiiks.

Savuttaako?

Kannattaa tarkistaa/korjauttaa vika heti ja kattoo ettei pääse kone käymään kuivana.

Tai sitten ajaa muuten niin kauan kun kulkee tai tulee katsastus eteen ja sitten auto paaliin.

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Tero-75

Kyllähän tuo kannentiiviste/kansivialta kuulostaa. Eli kansi auki ja tarkistamaan.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76