Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan P11 oven paneelin irroitus

Aloittaja Mökkimicra88, toukokuu 30, 2012, 19:47:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mökkimicra88

Hei,

Miten aloittaa kuskin puolen ovipaneelin irroitus Primera P11-vm. 2000? Oven sisällä ilmeisesti keskuslukituskoneisto on osittain irti, koska auto aukeaa varmasti vain perinteisesti avaimella kääntäen (kaukosäätimellä pitää tähtäillä pitkään sinne tänne). Paneelissa ei ole näkyvissä ruuveja, joten mistä aloitetaan irroitus. Kiitos.

joreeni

Ensin revit sen kahvan päällisen irti, meisselillä tai kynsillä väännät kahvan kehyksen takaa. Siellä alla on kahvan ylä- ja alapäässä ruuvit. Ne irti. Sitten ovipaneelin alareunasta vedät paneelia itseesi päin ja ylös. Siellä alareunassa taisi olla kolotkin sormille. Sitten lasinnostimen johto irti.

Mökkimicra88

OK,

Kiitos, yritän toimia neuvosi mukaan!

primmu2000