Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

APUA!!!! Nissan almera 96- 1.4

Aloittaja v1c3r, toukokuu 21, 2012, 07:09:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

v1c3r

elikkäs autossani on tämä nissanien perinteinen vika elikkäs..pätkii ja nykii niin vietävästi kylmänä autolla ei edes pääse eteen päin kun nykii niin paljon että ei voi ajaa...
ja kun kone lämpenee niin ongelma jatkuu mutta ei niin voimakkaana.. elikkäs missäköhän voisi olla vikaa sähköpuolella vaiko jossain muussa... ja kysyisin missä ihmeessä sijaitsee Bensasuodatin???? jos jaksatte kirjoitella. niin Kiitos kaikille etu käteen  :-X

Alppu

Lainaaelikkäs autossani on tämä nissanien perinteinen vika elikkäs..pätkii ja nykii niin vietävästi kylmänä autolla ei edes pääse eteen päin kun nykii niin paljon että ei voi ajaa...
ja kun kone lämpenee niin ongelma jatkuu mutta ei niin voimakkaana.. elikkäs missäköhän voisi olla vikaa sähköpuolella vaiko jossain muussa... ja kysyisin missä ihmeessä sijaitsee Bensasuodatin???? jos jaksatte kirjoitella. niin Kiitos kaikille etu käteen  :-X


Eikös se siinä tulipellissä(?) ihan silmien edessä ole?

Itsekin ajatellut vaihtaa sen, mutta on pirulainen tiukasti niissä letkuissa kiinni!
Mitenkähän sen saisi irti rikkomatta niitä letkuja..
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

JJM

Eikös siinä ole vaan klemmarit? Ne löysäksi ja ainakin kahdesta primerasta lähti letkut ihan vetämällä ja ehjinä.

Tuossa saa sitten käsilleen aika paljon bensaa, ellei esim. ota bensapumpun relettä irti ja käytä moottoria niin kauan että bensalinja on tyhjä.

pekko

Lainaa


Eikös se siinä tulipellissä(?) ihan silmien edessä ole?

Itsekin ajatellut vaihtaa sen, mutta on pirulainen tiukasti niissä letkuissa kiinni!
Mitenkähän sen saisi irti rikkomatta niitä letkuja..
Alppu neuvoo jatkuvasti muita , mutta itsellä on monesti kyselyssä neuvojen pyyntiä pieneenkin "vaivaan",  tämä on jo omaa luokkaansa.

Alppu

#4
LainaaEikös siinä ole vaan klemmarit? Ne löysäksi ja ainakin kahdesta primerasta lähti letkut ihan vetämällä ja ehjinä.

Tuossa saa sitten käsilleen aika paljon bensaa, ellei esim. ota bensapumpun relettä irti ja käytä moottoria niin kauan että bensalinja on tyhjä.


On siinä klemmarit ja kyllä ne löysälle sai. No täytyy varmaankin vaan kiskoa kovempaa, mutta kun ei noista vanhoista letkuista tiedä paljonko nykimistä kestävät...

Ruiskumoottoria ei ole suositeltavaa käyttää kuivaksi?

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alppu

Lainaa
Alppu neuvoo jatkuvasti muita , mutta itsellä on monesti kyselyssä neuvojen pyyntiä pieneenkin "vaivaan",  tämä on jo omaa luokkaansa.



Kiitoksia viestistäsi.

Mielipiteesi on minulle hyvin tärkeä asia.

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

take

Lainaa
Ruiskumoottoria ei ole suositeltavaa käyttää kuivaksi?
Ja miksei? Ihan korjaamokäsikirjan ohje se on, joten ei luulisi että sieltä virheellisiä korjausohjeita annetaan. Päinvastoin, "työturvallisuuden" takia ko. toimenpide on "pakollinen". Tosin käytännössä kukaan ei viitsi leikkiä sen kanssa, kun ei sieltä paljoa bensaa roisku.

Alppu

#7
Lainaa
Ja miksei? Ihan korjaamokäsikirjan ohje se on, joten ei luulisi että sieltä virheellisiä korjausohjeita annetaan. Päinvastoin, "työturvallisuuden" takia ko. toimenpide on "pakollinen". Tosin käytännössä kukaan ei viitsi leikkiä sen kanssa, kun ei sieltä paljoa bensaa roisku.


Sekoitin tankin ajamiseen tyhjäksi..  heh :P

Mitenhän kauan pitää odottaa että bensapaineet laskee tarpeeksi?

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Datsuuna

#8
Sulakerasiasta bensapumpun sulake pois käydessä ja anna auton käydä kunnes se sammuu. Letkut irroitat helposti linjapihdillä kiertäen jos ovat tiukassa.
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti