Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Bensa Laurel käy korkeilla (kaasari)

Aloittaja dannyi, helmikuu 06, 2012, 17:20:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

dannyi

Elikkä tollae 2 litran laureli käy vähä korkeilla mutta kaasua nopeasti painamalla kiekat laskee normaaliin, ryypyn säädin mutta ei auttanu, palautus jousenki latoin vähä kireämpään asentoon ja läppäkin aukeaa kokonaan, missä vika??? oisko likaa??? kokemuksia????
Datsun-Nissan Laurel Vm.85 C31 2.0L Bensa.

dannyi

Datsun-Nissan Laurel Vm.85 C31 2.0L Bensa.

BA

Kuinka paljon korkeilla kierroksilla?
Jumittaako/jäätyykö kaasuvaijeri tai poljin?

StanLaurel

Tossa taitaa olla kaasuvivustossa "hidastin", virranjakajan alipainesäätimen näköinen laitos. Se voi olla rikki tai säätö pielessä...
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

C 110 ratsuni

Kaasarin läppäakselit kuluneet/sontaa,voi olla läppä kulunut toiselta puolelta ja jumii.Akselilta jousia poikki tai vivusto kulunut ja takertelee.Kaasarin ruuvit löyhtyneet,ilmavuoto.Ei saa kiristää liikaa muuten tasopinnat vääntyy ja toiminta huononee entisestään.
primera 2,0 sport -00

Pastori

LainaaTossa taitaa olla kaasuvivustossa "hidastin", virranjakajan alipainesäätimen näköinen laitos. Se voi olla rikki tai säätö pielessä...

Tuli kans mieleen, zetastani otin moisen kapistuksen pois niin ei haittaa enää.
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98