Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Vanette Cargo jäähdytin ilmaaminen

Aloittaja jamez, helmikuu 02, 2012, 02:18:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jamez

ongelmana on, jäähdyttimen ilmaaminen ei onnistu normaali konstein, miten se ko autoon tehdään oikein,
auto oli -95 /-97 välistä,

ei vuoda, nestettä riittävästi, ja ei lähde vesi kiertämään, johonkin jää ilmalukko,
Apuva, kiire korjaukselle.
auto lienee seissyt jonkun aikaa,, tulille pitäisi saada.
ISO kiitos avuliaalle tietäjälle. :)

valpas

Lainaaongelmana on, jäähdyttimen ilmaaminen ei onnistu normaali konstein, miten se ko autoon tehdään oikein,
auto oli -95 /-97 välistä,

ei vuoda, nestettä riittävästi, ja ei lähde vesi kiertämään, johonkin jää ilmalukko,
Apuva, kiire korjaukselle.
auto lienee seissyt jonkun aikaa,, tulille pitäisi saada.
ISO kiitos avuliaalle tietäjälle. :)
Termaripesästä pitäisi laittaa ohjeiden mukaan letku katolle, jotta koneesta poistuu ilma.
Sitten siinä nokkapellin keskialueella on sellainen letkunpätkä, ja tulppa, josta täytetään. Pyöreä säiliö pitäisi olla, ja pitää täytenä, ja se kulmikas säiliö toimii paisuntasäiliönä.
Jos kansitiiviste vuotaa, niin vesi ei tule järjestelmässä kiertämään, kun koneen, ja jäähdyttimen väliset letkut käy niin alhaalla, että koneeseen jää ilmaa.
Itse olen saanut ilmat pois, kun olen käyttänyt autoa termostaatin aukeamiseen asti nokka ylhäällä noin 30°:een rinteessä (eli melko pystyssä). Pyöreän säiliön korkkia on tullut auottua aina silloin tällöin, jotta ilma pääsee pois.