Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

maxima harkinnassa

Aloittaja esko22, lokakuu 06, 2011, 13:37:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

esko22

nissanisteiltä neuvoa, harkinnassa maxima 2.0 v6 98- 01, n.200tkm. 3.0 v6 :han tosi kestävä,entä 2.0.
tyyppiviat, mihin kannattaa kiinnittää huomio, moottori, vaihteisto,kytkin.
myös ruostealttiit paikat.
suorituskyky 2.0 v6 ei varmaan ihan päätähuimaava ole, ei kuitenkaan alitehoinen.
manuaali vai automaatti.
raskas auto, jousien ja iskareiden vaihtokm.

kiitos jo etukäteen.

eetu

Itse kallistuisin tuohon 3litraseen ihan jo senkin takia että tuo 2litranen on aika laiska ::) ja joku syyhän noilla aikanaan oli että tuo 2litranen poistettiin myynnistä. Olisko kellään tarkempaa tietoa?   Liekkö yksi syy se että tuo pikkulohko on varmasti juopompi? itsellä tuo 3litranen ja keski kulutus on ollut 8.7l
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00