Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

automaatti maxima

Aloittaja eeki, lokakuu 06, 2011, 12:31:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eeki

Moro. Täältä varmasti löytyy tietoa maxima 32 version (-98) 2 litrasen automaattivaihteiston kulutuksesta. Ymmärtääkseni se ei juuri poikkea manuaalisen 8-11 litran kulutuksesta. Onkohan loota 4 vai 5 vaihteinen ja kuinka mahtaa kestää kilometrejä? olis tuollainen vain tyrkyllä ja pikkusen kiinnostaisi....  :D

Ja tietty kiitti tiedoista.