Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissa X-Trail soitin

Aloittaja KNOCKOUT, lokakuu 04, 2011, 17:59:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KNOCKOUT

Moi.
Osaisikos joku viisaampi sanoa, miten toi alkuperäinen soiti irroitetaan ko autosta.

Nissan X-Trail 2.0 vm.2006

:-X

Jylppy

1. Insert a remover into the bottom of cluster lid "C", and then disengage pawls and clips.
2. Pull cluster lid C straight frontward to remove.
3. Disconnect all connectors.
4. Remove center ventilator grille (LH/RH).



Siellä se soitin on sitten näkyvillä, kiinnitetty neljällä/kahdella ruuvilla - riippuen mallista (kasettisoittimella/ilman kasettisoitinta):

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

KNOCKOUT

Lainaa1. Insert a remover into the bottom of cluster lid "C", and then disengage pawls and clips.
2. Pull cluster lid C straight frontward to remove.
3. Disconnect all connectors.
4. Remove center ventilator grille (LH/RH).



Siellä se soitin on sitten näkyvillä, kiinnitetty neljällä/kahdella ruuvilla - riippuen mallista (kasettisoittimella/ilman kasettisoitinta):



ISO kiitos  :)
Vielä sellainen kymysys johdotuksista, että onko noi nyky 2din soittimet käypäsiä johdotusten puolesta vanhan tilalle? (on niin pitkä aika ku näiden soittimien kanssa on pelaillu)

Jylppy

#3
Todennäköisesti sieltä ei ISO-liittimiä löydy, mutta adaptereita saa kyllä useimpiin malleihin. Näistä jompikumpi vois passata, mutta kannattaa tarkistaa ensin minkälaiset liittimet sieltä auton johtosarjasta löytyy:

http://www.autostudio.fi/tarvikkeet-auto/auto-iso-johtosarjat/ca-nissan-all-1999.html

http://www.autostudio.fi/tarvikkeet-auto/auto-iso-johtosarjat/connects2-nissan-johtosarja.html


Sen verran pitää vielä mainita, että tota vanhaa alkuperäistä soitinta ei sitten kannata myydä, se kun ei toimi kun siinä yhdessä autossa.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75