Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Terrano 2 voimansiirron öljyt ja lohkolämmitin?

Aloittaja kostaja, syyskuu 25, 2011, 10:41:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kostaja

Mitähän öljyjä Terranon voimansiirtoon pitää laittaa?
-Etuperä
-Takaperä
-Vaihteisto
-Jakolaatikko

Lohkolämmitin täytyy myös asentaa ennen talvea, mutta mihin proppuun se asennetaan tässä 2,7 turbodieselissä?
Harkitsen tässä normaalin lohkolämmittimen, letkulämmittimen ja Webaston/Eberin välillä.
Auto on tuontiauto, ratti oikealla puolella, samoin jarrutehostin joka tekee ainakin moottorin oikean puolen  takimmaiset pakkasproput melko hankaliksi päästä käsiksi.