Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P11 -99 ohjaustehostimen öljy

Aloittaja Nissannisti, syyskuu 19, 2011, 17:26:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nissannisti

Primeran tehostin rupes vonkumaan ja tsekkasin että tehostimen säiliössä on litku aika vähissä. Eli sinne pitäs litkua laittaa vähän lisää. Onko jollakin enemmän tietämystä kun ei oo noihin tehostimiin paljon tarvinnu litkuja laitella, että käykö tuo DEXRON IV sinne? Ohjekirjan suosituksessa lukee vain pelkkä litkun merkki eikä mitään sen enempää, eikä ollu motonetin sopivuuslistauksessa mitään mainintaa. Myyjäkin oli niin ammattitaitoinen että totes vaan että, "ei kai se nyt tolla rikkikään mene" ja "käytä mieluiten sitä mitä ohjekirjassa käsketään käyttää".

Tossa vielä linkki mistä purnukasta kyse.
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=59-0205
Kaikki paitsi kunnon tyypit nissanilla on turhaa

Sunny N14 -94 1.6 LXi, Primera P11 -99 1.6 comfort sedan

Nissannisti

hmm, olipas tällä kertaa vikaa luetunymmärtämisessä  ;D
Kaikki paitsi kunnon tyypit nissanilla on turhaa

Sunny N14 -94 1.6 LXi, Primera P11 -99 1.6 comfort sedan

cedricfan

Lainaa"käytä mieluiten sitä mitä ohjekirjassa käsketään käyttää".

Nykyautoissa paras neuvo vaikka kuulostaakin hölmöltä. Nykyisin on julmettu määrä automerkkikohtaisia erikoisöljyjä!

Tuossa hyvin laajasti yhteensopiva ja laadukas:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=59-0030

Edullisempi Dexron-yhteensopiva:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=59-0005
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Nissannisti

Päätin hemmotella primaveeraani ja ottaa nimenomaan tuota redlineä. :) peeykstoistako nykyauto?  :o
Kaikki paitsi kunnon tyypit nissanilla on turhaa

Sunny N14 -94 1.6 LXi, Primera P11 -99 1.6 comfort sedan