Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Kingkäpin alennusvaihteisto

Aloittaja Hompppa_, maaliskuu 11, 2011, 16:33:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hompppa_

Onko porukoilla miten ollu kinkuissa pikkupuolta? Omassa (-89 2.5D) ei ole sitä ja meno hangessa/metsässä on tuskaista. Saako sellaista jakolaatikkoa(?) missä pikkupuoli on, laitettua suoraan tilalle?

Voi myös tajota ko. laatikkoa.
Ei tiedolla, ei taidolla vaan savulla!

Tare

#1
4-vetoisissa se pitäisi olla paikallaan suoraan tehtaalta tullessaan. Takavetoisissa sitä ei ole, mutta virittämällä 720:n jakolaatikon sellaisen kyllä sinne väliin saa, mutta käyttö tarkoitusta en ymmärrä, kun sen vetävät pyörät tahtoo sutata muutenkin, jos vähänkin pehmeämmälle ajelee.
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

Hompppa_

Alla 33'' renkulat ja ei suttaa hangessa ei. Ei myöskään 31'' renkailla jaksanut sutata. Myös se että ryömittäminen hankalaa ja alkaa kytkin haiseen hangessa ajaessa. Tähän autoon on vaihettu muutama vuosi sitten entisen omistaja toimesta uusi laatikko onkohan jakolaatikkokin sitten mennyt vaihtoon...

mutta kumminkin sinne siis pitäisi mennä erilainen jakis?
Ei tiedolla, ei taidolla vaan savulla!

Hompppa_

Ongelma ratkesi!  8-)  Eli kun koria oli nostettu joskus, jakiksen keppi ei päässyt tarpeeksi taaksepäin vaan otti sellaseen reunapeltiin kiinni. Otin keppien suojakumit ja reunapellin pois nii alko hidaspuolikin löytymään  :)
Ei tiedolla, ei taidolla vaan savulla!

Tare

Sehän niissä korotuksissa tuppaa olemaan, että runko-osan laitteet jäävät nousseen korin peltien taakse piiloon, jos ei niitä tutki noston yhteydessä. :-/

Hyvä, että vika löytyi ja matka jatkuu!! :D
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"