Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

paskan möija rahat vei

Aloittaja rick79, helmikuu 21, 2011, 20:23:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alppu

Lainaa
ja 90-92 ei hyviä primeroita ole edes tehty..

??


"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Perunakeisari

#31
Kyllä minun mielestä ainakin Primerassa on aika ylivoimainen hinta-laatusuhde hintaluokassaan.

Panostaa hyväkoriseen ja monipisteruiskuiseen niin ei siltikään tarvi paljoa köyhtyä.

Lisätään nyt vielä että jokainen auto on yksilö.

Itse omistan -95 2.0SLX Primeran. Itselle tullut kilometrit 228-240tkm

Vaihtoon on mennyt:

-Taakse levyt ja palat (Huomioitiin hinnassa)
-Tuulilasi (Näkyi myös hinnassa)
-Sytytysosat (Tulpat, johdot, pyörijä+kansi)
-Takapönttö+välipätkä oli aivan lahot meni poikki
-Vesipumppu (Vuosi)+apulaitehihnat melkein poikki.
-Akku
-Nakutusanturi
-Polttoainesuodatin (Oli alkuperäinen)
-2xÖljyt+suodatin

Vieläkin kuluttaa mielestäni hieman liikaa
(Pakkasilla 11-12l/100km kaupungissa) ja nykii kylmänä aika paljon. MAF:in puhdistus auttoi hieman lämpimänä toimimiseen. Liekö menee sekin vaihtoon. Tai voihan se olla Lambda tai lämpöanturi tms.

Jokaiseen tämänhintaiseen autoon pitää tehdä remonttia/korjauksia. Toisiin enemmän ja toisiin vähemmän.

M i g i

Lainaa

??


No mitä??ihan paskoja noi kaasari vehkeet..