Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

King Cab 06 Ohjaus liian herkkä.APUA!

Aloittaja Juho, tammikuu 29, 2011, 15:38:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juho

Joo elikkä ohjaus on todellä herkkä,vaikka ajaa satasta niin se ei paljoa jäykkene.Simpukkaa olen säätänyt pariinkin otteeseen,sitten se teki sen että n.90km/h ohjaus jäykkeni hirveästi mutta alemmilla nopeuksilla oli samanlainen kun paikallaan,joudun löysäämään säätöä hiukan.Auto on ollut n.1kk minulla ja pari kertaa se on ollut ns,normaali ohjattava.Mistähän moinenn johtuu?