Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

omituinen 100a kysely... (laitetaan tannekin)

Aloittaja kingofapes, joulukuu 07, 2010, 23:18:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kingofapes

silta varalta etta kavisi sellainen maiha etta taalla vierailijapuolella sattuu natsaamaan laitan taman tannekin..  :D
olen tuossa jonkin aikaa jo haikaillut ensimmaisen autoni peraan, joka oli -77 ensirekisteroity metallinhohotsiniharmaa 100a. auto poistettiin rekisterista 1997 silloisen omistajan toimesta vaikka se olikin suht hyvapeltinen (ja siina vaiheessa jo rankasti varia vaihtanut, tumma ei matallisininen keltapunaisilla vauhtiraidoilla..)
minulla ei ole hajuakaan onko kyseista yksiloa rekisteroity uudelleen sen jalkeen. on paljon mahdollista etta se on mennyt paaliin mika olisi surku tietenkin. ajattelin etta latkaisen tanne ko yksilon runkonumeron ja katsotaan olisiko sellainen maailman 8s ihme tapahtunut etta jollakin kerholaisella on tuo kyseinen yksilo ylosnousseena.. 
eli jos kuka omistaa 100an runkonumerolla LE10-322198 tunnustakoon! ja jos nain on maksan autosta kaypaa arvoa paremman hinnan... paitsi jos se on museoitu ja priima jolloin mulla ei todellakaan ole varaa siihen..  ;D
<div style=