Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Mittarilukema?

Aloittaja pikku-Esko, lokakuu 12, 2009, 23:33:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HV

54000km tulee satkussa kohta täyteen, eli vielä olisi noita takuu kilometrejä jäljellä mutta kun toi kahden vuoden aika on ylittyny kolmellakymmenellä vuodella.... ;) ;D
MR B110-72,VPL510-70,N12-84(2x klb110 2d coupe 70,71, E10-72) ex-MR N12-82 aut. MR B310-81, MR E10 -77, 7x 100A E10 -75-76-77-78-79, stw -74, 120Y-77, 2x 120A-79, 140A-81 ja 150A-82 0400662655

alfadatsun

Lainaa54000km tulee satkussa kohta täyteen, eli vielä olisi noita takuu kilometrejä jäljellä mutta kun toi kahden vuoden aika on ylittyny kolmellakymmenellä vuodella.... ;) ;D
no meillä on tuon Helmi-Orvokin mittariin jo kertynyt 70000km, eli 410,
vm-65, siinäkin olisi muutama juttu, semmoinenen takuujuttu  ::)

OH2KV

Mirkku: 233 tkm. Kulkee niinkuin pitääkin.
GTI- sunny 368? tkm Sinnepäin ulkomuistista? Kone vaihdettu/ rempattu kertaalleen...

Tuleva auto?????? km, eikä niin väliäkään...
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

sunny94

Sunny -94  334tkm tekniikkaan ei koskettu,hyvässä vedossa
ei kuluta öljyä ja koriltaan vielä ruoostteeton että eiköhän tuolla
vielä ajele pitkän matkaa :)

Gorgane

Veljen Nissan Bluebird 2.0LX hatchback -88, jonka sille kesällä hommasin.

153 000km ompi nyt suunnilleen mittarissa eli kesän aikana veli on nelisen tonnia rullaillut. Sisäänajohan tossa vasta on menossa... Opettaa nuorenmiehen tavoille, kun eka ajotalvi tulossa ja kunnon kaasaripeli alla ilman mitään aapeeässiä ja luistonestoja.  :D Ottaa kyllä aivoon tota laitetta kattellessa museoautoiän nosto, toi menisi heittämällä museokatsastuksesta läpi. Radion vaihtuminen Philipsistä Blaupunktiin on ainoa autoon tehty muutos.

Itte tässä just siirryin Mazdasta Hondaan ja toki vanhempaan. Alle tuli Honda Prelude 1.8 Dual Carburettor vm. -85. Tuplakaasarin käytös varsinkin tyhjäkäynnin suhteen on kylmällä & kostealla kelillä puistattavaa seurattavaa, mutta ei ole vielä nelipisteruiskua tullut ikävä kuitenkaan...  ::)