Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Jäähdytysneste x-trail

Aloittaja Merfornis, lokakuu 15, 2009, 18:54:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Merfornis

Mikä jäähdytysneste käy 2.5 x-trailiin vm. 2006? Ohjekirjassa ei lue muuta kun Nissan L250 tai vastaava. Mikä muu sopis?

Jylppy

Eiköhän sinne käy kaikki jäähdytysnesteet. Kurkkaat vaan, että minkä väristä tököttiä siellä on, ja hommaat samanväristä. Ainakaan punaista ei saanut sekoittaa muunväristen kanssa.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75