Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Moottorin vaihtoa lavadasseen...

Aloittaja Ruotsalainen, syyskuu 20, 2009, 16:08:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ruotsalainen

Puolitotisena ajatuksena olisi vaihtaa 720 mallin lavuriin 2,3 tilalle patrollin 3,3 litrainen kone. Onkohan joku suorittanut kyseistä toimen pidettä? Ja jos on niin kävikö ihan lakipykälien mukaan vai jääkö vain piha autoksi?

pasi77

kannattasko laittaa vaikka 2.8 kuutonen niin ois ainakin sitä tilaa siedettävissä määrin ja ei menis painojakaumakaan ihan perseelleen...

Lerssinen

ja saat vielä ehkä jopa katsastuksesta läpi  ;D

btw: 2.3SD koneen vaihtaa toiseen samanlaiseen 2 tunnissa ilman atonosturia, sen verta monesti olen jo testannu  :D
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

M i g i

LainaaPuolitotisena ajatuksena olisi vaihtaa 720 mallin lavuriin 2,3 tilalle patrollin 3,3 litrainen kone. Onkohan joku suorittanut kyseistä toimen pidettä? Ja jos on niin kävikö ihan lakipykälien mukaan vai jääkö vain piha autoksi?
eipä taida saada kun 2.5litranen on suurin.. mut RD28 sais (gr patrol)

Lerssinen

Olihan jäsen Rûf:fillakin LD28 720 pikkarissa ja meni leimalle, oli vielä automaatti 4x4  8-)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

Ruotsalainen

Järkevämpi varmaan olisi tuo 2,8 mutta ainakin tuota 3,3 litraista kalustoa tuntuisi olevan aika hyvin tekniikan luovuttajaksi. Osaiskos joku sanoa onko neliveto ja takaveto samaa mallisarjaa/ vertailukelpoinen moottorin osalta?

Lerssinen

EI.

Turbotin kaksvetosen eikä sitä voi verrata nelikkoon tehojen osalta, piti kikkailla leimalle oma  ::)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

DieselHomer

jos kiinnostaa nii löytyy RD28+ kytkinkoppa. koppa sopii muutako
pulttaa pikkarin lootaan.

eli oiva rakennussarja.

moottori turboton ja C32 laurelista.  voi koeajaa vielä.

uusi kansi ym laitettu joskus.

ja

vaihdan päikseen SD33 käypäseen moottoriin. eli vain vaihto.
F-20harraste,F-20/F-20 ....720,810,C31