Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Ostan maximan 19.9 3,0 -97 240tkm MIELIPITEITÄ!!

Aloittaja f1dtmgp2, syyskuu 18, 2009, 09:55:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

f1dtmgp2

[[size=14]b]Laittakaahan vähän plussia ja miinuksia
mitä olen menossa tekemään.
Kaitsu[/size][/b] :o

Cedricisti

Laatupeli. pihit haukkuu sitä bensarosvoksi (kuten meillä toimari, laittoi uuden dieseli  Ceed:n tilalle), mutta jos tietää mitä haluaa, niin se bensansyönti ei oo se juttu  ;)