Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan KingCap 2.4 bensa 4x4 kulutus

Aloittaja topelius5, syyskuu 06, 2009, 20:06:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

topelius5

Osaako kukaan kertoa, että millainen pitäs olla 2.4 bensa 4x4 kingin kulutus? kaupunki/matka ja onko koneessa hydrauliset nostimet?

Lerssinen

Yli kympin se vie, tarkkaa kulutusta huono sanoa mutta 10~15 välille on vielä normaalia..

-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

topelius5

kiitos tiedosta, mites onko tietoa et onko siinä millaiset noi nostimet? hydraaliset vai säädettävät?