Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Cherry N12 Kytkimien erot?

Aloittaja oovos, elokuu 25, 2009, 12:31:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

oovos

Mitä eroo on tolla normi 1.5 cherryn kytkjimellä ja turbo koneen kytkimellä? Entä mikä on normi cherryn levyn halkaisija?

Itellä micrassa 1.5l cherryn levy ja asetelma ja luistaa ja aattelin et sopisko turbo cherryn hilut heittämällä noihin normi cherryn asetelman kiinnikkeisiin? asetelma ei sais olla yhtään isompi kun toi mahtuu just pyöriin.
Täytynee ehkä teettää sintteri levy ja tehä tupla asetelma. Olisko kellään ylimäärästä asetelmaa mistä sais tähtilevyn?

00 td primera

Turbo cherryssä tais olla 200mm levy ja vapari koneessa 180mm.Eikun vauhtipyörä sorviin ja tekee 200mm halkaisialtaan olevan kitkapinnan siihen ja 1.6 primeran paineasetelmalle sovituksen.Mulla oli turbo finnissä turbo cherryn 200mm sintteri levy ja primeran paineasetelma eikä se sillä luistanu yhtään.

PS.Mulla ois ylimääräisenä nyt se cherryn sintterilevy jos kiinnostaa...
Finn coupe -71
finn -72 varaosa vehje
passat -01 2.8 v6 4motion käyttis
Sunny n13 1.6
ex vehkeitä monia..finn -70 1.5i turbo,nissan,ford,bmw,yms..

oovos

siis oliko sulla micrassa tollai? kun mun mielestä ei mahdu enää yhtään isompi asetelma kun on nyt jo ihan hammaskehässä kiinni...

00 td primera

Lainaasiis oliko sulla micrassa tollai? kun mun mielestä ei mahdu enää yhtään isompi asetelma kun on nyt jo ihan hammaskehässä kiinni...
Eikun turbo finn datsunissa oli.Siinä tapauksessa ei turbo cherryn hilut käy kytkin puolelle jos niin nahkoilla on jo tolla 180mm levyllä ja asetelmalla...Motonetistä
Tuote 84-5155 Nimike Paineasetelma Datsun Hinta 45.50 €
Eli osta suoraan uusi asetelma ja jäykistä vaikka se sillä entisen asetelman hiluilla ja en muista saiko moposportilta suoraan tollasen sintteri levyn tolla 20.6mm 18 uraa keskiöllä ja halkaisia 180mm.
Finn coupe -71
finn -72 varaosa vehje
passat -01 2.8 v6 4motion käyttis
Sunny n13 1.6
ex vehkeitä monia..finn -70 1.5i turbo,nissan,ford,bmw,yms..