Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Diesel nissania ostamassa

Aloittaja pikku-Esko, toukokuu 21, 2009, 21:01:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pikku-Esko

Mulla olis kiikarissa yks 2.0 diisseli almera vuodelta 98. Mittarissa 400 tonnia. Millaisia vikoja näille kilometreille voi odottaa? Kellään kokemuksia?  :-?
N13