Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Ongelma sunny 1.6 slx -95 automaattilaatikossa

Aloittaja lerwa, toukokuu 08, 2009, 19:13:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lerwa

terve.osaisiko kukaan kertoa missä vika.laatikko vaihtaa normaalisti ja kulkee normaalisti.kun pakin kytkee päälle ja lähtee liikkeelle alkaa laatikko ulista/vikistä/vinkua.öljyt vaihdettu 5000tkm sitten.täys öljy ja hyvän väristä.onko tietoo kellään? :o