Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

N15 valoosta yms yms kysymystä..

Aloittaja MattiS, toukokuu 04, 2009, 12:09:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MattiS

Terve. Laitettiin tossa viikonloppuna emännälle tommonen 3ovinen -97 nismo. Ja nytjo mielessä pieni kasvojen kohottaminen käynyt mielessä. Elikkä meneekös nuo "Faceliftin" 98< umpiot ja puskurit nii meneekö toho vanahempaa.. motonetti näin antaas ymmärtää...

cedricfan

Ei ainakaan minun silmiini näy mitään sen kaltaista?
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

MattiS


Rottis

Mun mielestä pitäis mennä, kannattaa ennen ostoa kuitenki varmistaa että voit palauttaa jos ei käy.