Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

kingcab navaran automaattinen ilmastointi

Aloittaja Sandwich, huhtikuu 24, 2009, 18:52:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sandwich

juu semmosta että onko kellään ollu kokemusta että ilmastointi paneli on menny pimeäksi.
Luulisi että panelilla olisi jonku sorttinen suoja jotta vois nollata JOS se olis saanu jonku virta pistoksen.

Finnmerchant

Performance can be dangerous...drive KingCab