Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

primera -00 2.0. P11 viritys/lastua ?

Aloittaja Lazu72, huhtikuu 17, 2009, 10:05:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lazu72

tietääkö kukaan missä/kuka virittää..kuulemma hankala tapaus..monet virityspajat ei pysty virittelee. bensakone.

cedricfan

johtuiskohan ihan siitä että bensavaparin lastutus ei kannata kuin myyjän kukkarolle...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

ILVES-Joe

Pelkästään "lastua muuttamalla" ei ahtamattomassa bensakoneessa juurikaan mitään hyötyä, tehoja/vääntöä voi tulla lisää mutta ainoastaa nimellisen määrän jota ei käytännössä juurikaan huomaa (eli hukkaan heitettyä rahaa).

Todennäköisesti löytyy monta paikkaa jossa "lastua viritetään" mutta monikaan heistä ei siihen ala koska kehuja ei saa kun omistaja ei huomaa muutosta ennen/jälkeen...

Tehoja saa mutta se vaatii ns. "koneen rakentamisen kokonaan", puristussuhteen muutos, nokka-akseleiden nostojen/ajoituksen muutos, tehokkaamman virtauksen imu- ja pakokanaviin sekä imu- ja pakosarjoihin yms. ja sen jälkeen tulee ongelmia pakokaasupäästöjen suhteen katsastuksessa.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/