Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

N13 Sunny taas kunnossa

Aloittaja nissan_sunny, maaliskuu 26, 2009, 07:22:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nissan_sunny

Kummasti tuossa taas piristyi senverran siitä, kun sai oman Sunnyn ajokuntoon, että pitää oikein tulla tänne jakamaan tää asia. Mulla meni autosta joulukuussa kytkin, ja nytten tämä on uusittu, samalla uusittiin myös painelaakeri sinne, oli kaverin mukaan sen oloinen että menee seuraavaksi. Samoin on kunnolliset kesärenkaat hankittuna, eli tässä vaan kesän ajokautta odotellessa.

ilee