Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

P11 sylinterinkansi kysymys?

Aloittaja aki67, maaliskuu 20, 2009, 19:23:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

aki67

Mistä kaikista 2.0L 16v käy kannet ristiin? Ostin vaan kannen ja haluasin varmuuden ennen työstön alkua, että käykö se omaan moottoriini. Onko siinä jossain numerosarjaa mitä voisi vertailla. Tai jotain muuta tunnistetta? Autossani 98 2.0 16v automaatti, tällä hetkellä kiinni sellainen kansi missä on lambda pakosarjassa ja tässä "uudessa" ei ole lambdaa. Lisäksi venttiili kopan tekstit ovat vähän erikokoiset. Vähän sekalaista selvitystä, mutta toivottavasti joku ymmärtäisi ja osaisi selventää asiaa  :D

proxdatsun

Minun mielestä noi sopii keskenään heittämällä jos kerran molemmat kannet ovat SR20  koneesta. Lopullinen sopivuus selviää kun kannet on irti ja pääsee vertailemaan  vesi ja öljy kanavia. Mitä itse ottanut selvää niin joissakin kansissa ja lohkoissa öljykanavat eri paikoissa. DNSF.n sivuilla olen törmännyt kansi keskusteluun, sieltä voit löytää myös apuja ja tarkennusta.