Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Mistä 100A luukkujen tiivisteitä?

Aloittaja mmrinne, tammikuu 31, 2008, 01:29:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mmrinne

Onkohan kukaan törmännyt uusiin 100A E10 luukkujen tiivisteisiin? Korja-kumilta ja Oitraconilta jo kysytty! Autoon on kohtuu kuntoiset käytetyt, mutta... Auto on ajettu 52tkm ja nyt uudella maalilla joten uudet olisi poikaa.

mikan

Eipä ole löytynyt. Niitä vois toki varaosanumerolla kokeilla tilata japanista. NCF-jäsenpuolella on noista tiivisteistä keskustelua ja mistä löytyy parhaat korvaavat.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

cedricfan

LainaaEipä ole löytynyt. Niitä vois toki varaosanumerolla kokeilla tilata japanista. NCF-jäsenpuolella on noista tiivisteistä keskustelua ja mistä löytyy parhaat korvaavat.

t. Mika
20e investoinnilla saa siis tästä(kin) asiasta lisää tietoa ;)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Uusi Nissanisti

Hyvin varustellussa tarvikeliikkeessä on useita eri tiivistemalleja, ehkä löytyy sopiva?  8-)
Onko tosiaan ajettu alle pari tuhatta kilsaa vuodessa?  :o

ひゃ く あ hyakuA sataA

LainaaHyvin varustellussa tarvikeliikkeessä on useita eri tiivistemalleja, ehkä löytyy sopiva?  8-)
Onko tosiaan ajettu alle pari tuhatta kilsaa vuodessa?  :o

Jos tuo kilometri luku on tuossa tosiaan, niin onnitteluni, jos tuollaisen omistat. Menee mun hashiksen ohi vähemmän ajettuna. :-/ Hashista olen pitänyt tähän asti aika ylivoimaisena, ei ole ainakaan kukaan tullut vielä sanomaan pienempiä kilometri määriä eli mulla rapiat 60 tkm.
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

cedricfan

LainaaHyvin varustellussa tarvikeliikkeessä on useita eri tiivistemalleja, ehkä löytyy sopiva?  8-)
On puitu jo jäsenosiolla, ihan sopivaa ei löydy
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

mmrinne

Joo, olen auton toinen omistaja ja sitä on ajettu vain muutamana kesä kuukautena / vuosi.

ひゃ く あ hyakuA sataA

LainaaJoo, olen auton toinen omistaja ja sitä on ajettu vain muutamana kesä kuukautena / vuosi.

Kai tuo on museorekisterissä jo? Tai on menossa sinne? Kannattaa varmasti liittyä kerhoon, saat paljon hyötyä 100 a harrastukseen. Meillä on kesällä tulossa 100 A mallien 1. and only Datsun 100 a kokoontuminenkin. :)
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!