Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primeran lukot

Aloittaja Vesku, tammikuu 07, 2008, 20:59:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vesku

Minulla on Primera 1,6 -98 farkku. Talven tultua on ilmennyt ongelmia keskuslukituksen toiminnassa. Kaukosäätimestä lukot eivät toimi pakkaskelillä ollenkaan, vaan napsahtavat auki ja samantien takaisin lukkoon. Avaimella aukeavat etuovet ja peräkontti, takaovet eivät ollenkaan. Onkohan kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa, ja onko siihen löytynyt ratkaisua?

Uusi Nissanisti

Minulla voitelu auttoi!