Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

missä on nissan sunny b11:set??

Aloittaja konekuski, joulukuu 03, 2012, 14:32:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Shamsa

Japanialaiset turistit kuvas mun autoa ;D "kattokaa kuin ruma se on" :D
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

140ypower

jokunen vuosi sitten yks tuttu tarjos b11 sunnya, ollut vissiin 15 vuotta varastossa. hajonnut moottori suht pienillä kilometreillä, massattu ja työnnetty sinne. en sitten innostunut kun ei oo nuo etuvedot ikinä niin kiehtonut  ::)
Datsun b110
Datsun b210
Datsun b310 eko -80
Datsun 521 j13 -69 x3
Datsun 520 L18
Datsun 510 x3
Datsun 910 SSS ht

Dinitrol

Uutena ne pelasi. Muutaman vuoden ikäisinä imagollisesti kävi vähän kuin AF-2 kanssa, semminkin kun naisten mielestä paremmin muotoiltu seuraaja esiteltiin.

Enää ollut niin hinguttu ykkösvaihtoehto ja tietyillä alueilla
heikoimmin varustellut jäi mitä ilmeisimmin vaihtoautohalliin pölyyntymään?
Niputtain myös tungettiin liikkeiden könttäkaupoissa toiselle puolelle Suomea tai suoraan jobbarikiertoon ?????

ness73

Lainaa
LainaaMulla ekana autona oli b11 mallinen sini/harmaa sgl malli aikanaan Sunny. tekniikka meni uusiksi moneen kertaan samoin moottorit ja tekniikkakin ;) oli se hieno peli.

paaliin meni...kun ei enää pellit kestännyt...korilla tuli ajettua kunnioitettavat 563 tkm.
mikä moottorille tuli? mikä oli vuosi kun ostit?

moottori ja tekniikka uusittiin moneen kertaan....tekniikka toimi loppuun asti...pellit ei enää kestänyt. auton osti velipoika kotkan auto-parikasta v.1988 oli ajettu 30tkm....oli kun pakasta vedetty...veli myi sit mulle ekaksi autoksi joskus -92 vuonna...oli ajettu silloin 160tkm :)

Jonte

Minulla olisi yks Nissan sunny 83 automaatti myönissä jos jotakin kiinnosta