Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

nissanin huono kylmä käynnistyvyys?

Aloittaja almeraukko, lokakuu 21, 2014, 15:34:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

almeraukko

moi. Aamulla käynnistäessäni nissania,niin auto ei lähteny ekalla yrityksellä käymään vaan sammui heti,toisella kertaa sain käymään jo,mutta kävi erittäin epätasaisesti hetken tyhjäkäyntiä ja röpötteli kokoajan. osaisko kukaan sanoa mikä vois olla kulunut tai hajonnut? eka kerta kun auto noin tekee. :o autona 197 vuosimallin almera,1.6 bensakoneella

Mies

Jos ei ole huoltoja tehty niin niistä kannattais alottaa. Eli sytytystulpat etc.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)