Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

nissan micra jäähdytin

Aloittaja jyppe, helmikuu 08, 2014, 19:41:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jyppe

autossa on ruvennut ilmenemään jäähdyttimen korkin alle rukeaa limaa eli öljyä eli vois aatella kannen tiivistettä mutta lämmöt ei ole nousee eikä muutenkaan ilman nesteitä ajeltu, eikä ole auton öljyn lisäys korkissa valkeaa mönjää joka varmistas että tiiviste ois mennyt, autohan moottorin rempattiin kohta vuosisitten ja ajettu kohta 22000,0 km.

oisko mahollista että kannen sisällä ois joku pikkuhalkeama ja se pääse nestetilaan heittämään öljyä, mutta öljy ei vähene eikä lisäännyt minnekään autossa vai onko se vieläkin sitä ennen kone remontia tapahtunutta juttua eli kannen tiiviste meni sillon aikoinaan sitä öljyä mutta jäähdyttimen oon vaihtanut ja termostaatin ym ja eikä termostaatissa ole mitää öljyä eikä muuallakaa lohkossa öljyn merkkiä mutta kummiskin jäähdyttäjässä löytyy pikkasen ja eikä paisunta säiliöön tule öljyä eikä kupli neste paisunta säiliössä kun auto käynissä...

tietääkö kukaan mikähnä vika siinä voisi olla

Mies

Kannentiiviste/kansivika mahdollista, laitettiinko edelisessä rempassa alkuperäinen / vastaava tiiviste ja käytettiinkö kansi höylättävänä?

Onko muistettu jälkikiristää kansi?
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

jyppe

juu kansi kävi koneistamolla tasohionnassa ja sitten uusien venttiilien istutuksessa ja tiivite omansa nissani laitettiin uusi siis ja jälkikiritin kyllä mutta pitäiskö kaikki kiritää uudestaa vielä??

jyppe

en vaan vois uskoo että itseksee halkee kun kummiskin koneistamo kahtosen tarkastiläpi ym mutta ja eikä lämpöö ole nostanut liikaa ym

Rokki

ittellä ainakin oli kansipahvi paskana ja saman teki öljyä nesteiten seassa mut öljyt pysy puhtaina sit vaihdoin kansipahvin ja vika korjaantu heti :) micran lohko on sen näkönen että ei ole mikään ihmekkään että niissä on noita kansipahvi vikoja :)